.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چپ‌گرايي در اقتصاد همه را محتاج دولت مي‌كند

مشاور مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي گفت: نگاه چپ‌گرايانه در اقتصاد، همه را محتاج دولت مي‌كند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،علي لاريجاني امروز در مراسم تجليل از معلمان نمونه استان مازندران گفت: اولين و مهم‌ترين مسئله كشور، ركود بخش‌هايي از فعاليت‌هاي اقتصادي است كه مجلس هشتم و دولت بايد موانع را برطرف كنند.
وي با اشاره به اينكه مسئله و دغدغه نخست مجلس هشتم بايد برداشتن موانع توليد باشد، اظهار داشت: امنيت توليد در كشور بايد افزايش يابد.
منتخب مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اين نكته كه نگاه وحدت‌آميز منافع ملي را موجب مي‌شود، تصريح كرد: مجلس هشتم به دنبال افزايش منافع ملي است.
لاريجاني اضافه كرد: اگر مي‌خواهيم شعار و فرمان محوري مقام معظم رهبري را عملي كنيم بايد به ريشه‌هاي انقلاب توجه بيشتري داشته باشيم.
وي به انديشه‌هاي شهيد مطهري در اقتصاد اسلامي پرداخت و افزود: نگاه چپ‌گرايانه در اقتصاد، همه را محتاج دولت مي‌كند و زماني در كشور گفتمان غالب، چپ گرايي بوده است.
منتخب مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه اقتصاد از نظر شهيد مطهري، اقتصاد دولتي نيست، گفت: مبناي مهم اقتصاد اسلامي رقابت در توليد است.
مشاور مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي تأكيد كرد: همه جناح‌هاي سياسي به فكر مطهري اعتقاد راسخ دارند و كشورمان بيش از هر زمان ديگري به گرايش وحدت‌گرايانه محتاج است.
وي با اشاره به اينكه مجلس هشتم تصميم اساسي براي ساماندهي امور احزاب و تشكيلات سياسي دارد، گفت: به احزاب پيشنهاد مي‌شود در سطوح ملي، بازي ملي كنند.
لاريجاني با اشاره به اينكه مجلس هشتم به مديريت ملي مي‌انديشد، تأكيد كرد: تأمين منافع ملي از آرمان‌هاي بزرگ دولت و نظام است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.